Re: Staré mobily jako nové

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 10 11:05:44 CEST 2013

Je to neprakticke, trebars operacie nad telefonnym zoznamom, alebo pisanie
SMS.

Ale silno som uvazoval o druhej generacii svojho mobilu, kde by som mal iba
command-line interface.
Napisal by som napriklad "vol jano" a ono by to zaVOLalo JANOvi. Ak by bolo
v zozname viac Jano-v, mal by som na vyber ktoreho treba zavolat. Mozno by
to bolo v konecnom dosledku menej tuknuti do klavesnice, ako ked musim
otvorit zoznam, Alebo "sms jano hello world". Tu by sa dalo s vyhodou
pristupovat k operaciam ako napriklad - zavolat vsetkym ludom z telefonneho
zoznamu, ktori zacinaju na M. Pripadne by si si na takuto operaciu mohol
vytvorit a ulozit skript :-)

Samozrejme, pre geekov by bola moznost vynechat "inteligenciu" a command
lajnu pristupovat rovno na seriovu linku modemu + specialne prikazy na
ovladanie handshaking liniek. Pre uber-geekov by bola moznost pisat to
hexadecimalne alebo binarne.

Dňa 10. máj 2013 10:49, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):