Re: Staré mobily jako nové

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Květen 10 10:30:44 CEST 2013

neni nic jednodussiho nez si postavit svuj vlastni mobil. displej ze stare
nokie a jeho ovladani se tu i jinde probiralo mnohokrat, spolehlivy gsm
modul za par babek se da sehnat taktez, maly mcu na rizeni, trochu bizu,
liionka a maximalne jeste nabijeci obvod, pokud pokud pouzijete gsm modul,
ktery ho nema.

pokud poridite gsm modul nejaky lepsi/odolnejsi, zbytek je ve vasich rukou.
muzete si treba postavit trial-sim :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz