OT: objednavanie v DX/platba Paypal

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Čtvrtek Květen 9 12:51:14 CEST 2013

Vdaka za odpoved, to som si zial nevsimol.
Ale obavam sa, ze by mi to nepomohlo, kedze "faktura" na DX bola mozna
uz len v USD, tam som aj chvilu hladal, ci sa neda nejako zmenit na EUR,
ale nenasiel som.
V "katalogovej" casti si mozem lahko zvolit aj EUR, ale obsah kosika je
uz len v USD, aspon tak som to zatial zistil.
PT.