Re: Zápis do flash u PIC18F4685

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 10:55:11 CEST 2013

Vidite, ja som na PIC-kach vyrastal, takze to, co ludia povazuju za chybu
alebo zlu vlastnost ja povazujem za normalnu vec. A marne to hladam v
IDE-ckach konkurentov :-)

- USART ozaj funguje aj s nenastavenymi TRIS bitmi? Neviem, pytam sa.
- To s tym CCPIF moze byt ozaj chyba.
- GIE povoluje aj low priority interrupty - vid obrazok na strane 116
http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/39761b.pdf Mne tento
obrazok s hradlami pride ako najvystiznejsi a nemusim hladat detaily v
pisanom texte. Je tam AND clen s GIEH a aj GIEL.pre low priority interrupt
na vektor 0x18

Tie vyhrady k IDE patria k MPLABX tak akosi inherentne - ludia sa na to
stazuju stale. Je to Java moloch. Hoci... doma experimentalne prevadzkujem
MPLABX na Linuxe. Oproti windowsovej verzii (prevazkovanej na hardware za
cca 1000EUR) je to mnoho sviznejsie na hardware za 200EUR. Ziadne vazne
chyby som si zatial nevsimol. Ale na "serioznu" pracu stale pouzivam iba
overeny MPLAB8.