Gramofon N(Z)C420

Čtvrtek Květen 9 08:56:36 CEST 2013

Dobrý den, mám šasi NC440 (kardan, antiskating pomocí závažíčka na vlasci, prohnuté ramínko, nádhera...).
Řemínek má profil čtvercový 1,90mm2 a délku obtížně stanovitelnou - když ho vyrovnám na "dvoulinku" vedle pravítka tak je to 235mm (vnitřek), když ho položím a jakž takž vytvaruju do kruhu, má průměr (vnitřek) cca 145mm. Materiál je černá guma.
Jinak przervativ fungovat nebude - bude táhnout tak, že přimáčkne motor k šasi a chvění motoru bude slyšet srovnatelně s reprodukcí.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Lukas Burda
Sent: Wednesday, May 08, 2013 11:27 AM
To: HW-news
Subject: Re: Gramofon N(Z)C420

Diky. Ale. Takovyhle rad existuje kupa (treba gumove rukavice). Pro tohle bych nezatezoval konferenci. Vim ze tu je dost ochotnych lidi a vlastnictvi toho gramofonu tu neni uplne nepravdepodobne. Tak jsem proste jen zkusil jestli nekdo nezjisti (zarucene) orig. rozmer. Nic vic, zadne alternetivy nepotrebuju.

Dik za pochopeni L.