OT: Akce na pracovišti (Re: OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů))

Úterý Květen 7 13:15:04 CEST 2013

Hezké odpoledne,

	u  nás ve firmě (ačkoli nejsme firma, jsme státní organizace) je celkem
pohoda. S většinou lidí vycházím tak neutrálně, s některými dobře a těmi
co nevycházím, tak s těmi vyběhnu ;-) Ale ani ty, se kterými vycházím
velmi dobře prostě nepotřebuji vidět po pracovní době. Takže na ty
alternativní porady nechodím a mám klid. Já i ostatní. Jen se opravdu
bojím toho, až někdo podobné akce nařídí, jak to občas ve velikých
firmách bývá. A nápady co občas pražáci pošlou stojí opravdu za to a
něco by se mělo tesat do žuly...

	Myslím si, že si člověk občas musí zabrblat, ale je pravda, že u
spoustu kolegů vidím to stejné, všechno je špatně, za všechno může
Klaus, Nečas, Kalousek... a za komunistů bylo lépe.

	Venku je teďka po dešti a já si užívám dovolenou na maltě poslouchajíce
muziku http://www.youtube.com/watch?v=LEfQp8mPy8M :-)

	Saša Svobodová