Re: OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Květen 7 13:02:54 CEST 2013

Dovolím si nesouhlasit,

s kolegy jsme spokojeni, máme výborné vztahy, když potřebujem probrat něco
ne úplně pracovního, tak to vyřešíme na obědě.

Ale mám nechuť se s kolegy potkávat večer u piva - možná je to jen osobním
nastavením, ale každopádně i neformální večírky téměř nenavštěvuji ( a
nejsem sám).

Zapik