Re: OT: vino (bylo: Re: RE: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 7 11:22:02 CEST 2013

Kto si ako zariadi. U nas su opekacky, splavy riek alebo cyklovylety uplne
bezne. Je tu aj s vyrobarmi asi 200 ludi, rozposle sa pozvanka - kto chce,
ten ide.

Ti, ktori frflu na uroven socializacnych aktivit vacsinou aj tak nejdu a
nic pre nerobia pre ich zlepsenie.