F konektory

Úterý Květen 7 10:37:58 CEST 2013

Dobré dopoledne,

	co to je za kabel netuším, ale je starý jako náš dům, takže pochází
někdy ze šedesátých let. Předpokládám, že jej vyrobili v děčínské
kablovce, ale to je jen dohad.

	Myslíte tedy, že dát konektor přímo na stínění je dobré řešení?
Mechanicky to nebude namáhané, jen se to spojí a pak to bude v krabici
ve stěně.

	Saša Svobodová