kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Květen 7 01:13:13 CEST 2013

nahodou SOT323 se daji krasne ladne roztahnout nozky a sedne tam :) to kdyz
se u texaskeho naradi splete DBV a DCK tak je to na dennim poradku :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz