Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Květen 6 21:36:27 CEST 2013

Tohle byl výběr z cibéb a taky jsem ho dostal. Ale sehnat něco
podobného, tak ho asi i koupím :-). Ono už je důležité to i správně
převážet.

Zkuste vína z malých max středních vinařství. Oni umí dobrá vína i
větší, ale bez řádného průzkumu bojem nevíte která to jsou. Jinak
souhlasím, ono i u obyčejného jakostního vína jsou rozdíly od velmi
dobré (na jakostní) po nepovedlo sa, dá sa pražakum, je jich dost a snad
to nějakej blbec koupí. To se opravdu nedá pít podobně jako europivo.

ced