Zavada mycky AEG Favorit

Pondělí Květen 6 21:07:48 CEST 2013

Tak desku jsem nekonec nerozchodil. Nahradil jsem vsechny detekovane spatne
soucastky, jenze po zapojeni do mycky se rozsvitily vsechny LED a ja
neprisel na zadny hmat na factory reset.

Nastesti deska od Miry byla sice zcasti neosazena ale jinak OK a do mycky po
vyfrezovani jednoho klice pasovala. Mycka ted sice na konci programu uz
nefouka (to je prave ta neosazena cast), ale jinak meje, takze ja uz nemusim
a rodina je spokojena...

Takze jednotko nastup, udilim Mirovi pochvalu za ucinnou pomoc pri
znovunastolovani rodinneho stesti!

David