Re: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 6 20:43:20 CEST 2013

 6.5.2013, 20:39:35

Dle vinarskeho zakona, muze byt v "odrudovem vine", pokud mne pamet
neklame do 10% jine odrudy.
V typicky vinarskych zemich, jako je francie nebo italie, jsou
odrudova vina spise marginalni zalezitosti a vetsina vin jsou smesky.
A treba i slavne Tokajske je smeska.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz