kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 6 18:46:22 CEST 2013

>ja to proste potrebuju zmensit. automat tyto prekazky zvlada bravurne a
>kdyz prijde na nejaky ten rework na prototypu tak mam moc sikovne mechaniky
>:)

Nech je to ako chce, ale tie bezvyvodove potvory su mi uplne proti srsti.

Trocha som guglil; SOT-416 = SC-75 je zda sa vcelku rozsireny standard, cca
1.8mm x 1.7mm a roztec medzi pinmi na strane kde su dva je 1.0mm. To je
asi 2/3 rozmerov SOT-23 a asi 80% rozmerov SOT-323 v oboch rozmeroch.

Trocha menej rozsireny, ale zda sa este vcelku dostupny je aj SOT-723
(SC-105AA), cca 1.2mm x 1.5mm, roztec 0.8mm. To je zhruba polovica oproti
SOT-23 v oboch rozmeroch. Je to sice este o dost viac ako spomenuty
SOT-883 (SC-101), ale zato ma este vyvody ako clovek... :-)

V tom SOT-723 som si uz aj vyhliadol celkom sikovne vyzerajuci
MMBT2222AM3T5G (NPN/40V/0.6A), kebyze ho je dakedy treba... Zatial
nastastie netreba... ;-)

wek