Re: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Květen 6 14:54:06 CEST 2013

Ja ted nejnoveji pouzil prutokomery od IFM SM8050 coz jsou prutokomery s proudovym vystupem v nerezu pro pouziti v potravinarskem prumyslu. Meri prutok 0-100l/min(maji i s mensim rozsahem) coz neni az tak normalni ze fakt meri od nuly.
Prutokomeru jsem pouzil respektive obsluhuji  dosti, ale tyhle jsou zatim nejlepsi co se mi dostaly do ruky(zvlastni ze ne nejdrahsi).
Pro Vase pouziti by to bylo dost cenove jinde.
Jen Vas chci upozornit, ze pokud je to vyrobce vina tak bude mit pozadavek na sanitaci a stemi v odkaze asi neuspejete nevydrzi chemicke cisteni.
RS
  ----- Original Message -----
  From: Jan Půhoný
  To: HW-news
  Sent: Monday, May 06, 2013 1:38 PM
  Subject: Vyhodnocení údajů z 15-ti průtokoměrů

  Zdravím konferenci,

  pro zákazníka potřebuji měřit výdaje z 15-ti sudů na víno.

  Napadá mne použití nějakého takového průtokoměru:

  http://www.puhy.cz/prutokomer-fch-m-pom-lc-0-01-az-3-5-l-min-6355.html

  Otázka je, čím to zpracovávat. Ideální by byla možnost nulování s novým sudem a přehled kolik v kterém sudu zbývá...

  Neřešil jste to někdo, nebo nemáte někdo něco hotového? Je reálné to s takovými průtokoměry postavit?

  Díky za nápady.

  Honza Půhoný