kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Květen 6 13:53:57 CEST 2013

jo, tohle jsem u farnella videl :) akorat teda ta cena je ponekud vyssi.
skoro 3x oproti obyc. a taky ty oznaceni mi zneji exoticky :) mate s nimi
zkusenosti ? pouzivate je ? pokud mi nic jineho nezbyde, tak asi do neceho
odtamtud pujdu ikdyz na to nebudu mit reference, ten SOT883 se mi libi. to
by mohlo jit prinejhorsim namastit i rucne :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz