kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Květen 6 13:17:45 CEST 2013

no ty dvojite jsou jistou moznosti, ale zase je to trosku svazujici. trandy
s odpory v pouzdre jsou fajn, ale zase hodne svazujici :) kdyz zjistitem ze
musite zmenit ty odpory, tak nejde prebastlit to za pomoci smd knihy :)

ja mel namysli neco jako toto :
http://www.nxp.com/products/bipolar_transistors/general_purpose_bipolar_transistors/general_purpose_transistors/single_transistors_npn/BC847AMB.html

jde mi o refernci na dostupnost a cenu, jestli uz takove veci nekdo pouziva
dlouhodobe a bez problemu. oni slibovaci naslibuji vsechno, ale pak se
clovek muze dostat do slepe ulicky s terminy a dostupnosti a slibovaci jen
krci rameny ze vyroba bude za 60 tydnu ...

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz