PT1000 + pic 18f

Sobota Květen 4 21:13:38 CEST 2013

Jen technicka k pouzivanym operakum - zvykl jsem si pouzivat MCP6xxx v
pouzdrech SOT23-5, jsou dokonale rail to rail, nevadi jim saturace a
napajeni muze byt shodne s MCU (3V3 nebo 5V) takze nehrozi prekroceni
napeti na analogovem vstupu, coz se da u operaku napajenych vetsim
napetim nebo i zaporne tezko zajistit. Proste za par korun funkce bez
komplikaci s minimalnim napetim a spotrebou.