trochu se ucim delat s 200 MHz osciloskopem

Sobota Květen 4 11:58:49 CEST 2013

Ještě k tomu poznámku - pokud chci jednoduše budit horní FET, použiju
třeba IR2104 nebo něco podobného. Abych pro něj získal napájení,
potřebuju (z principu toho obvodu), aby napětí při rozepnutí horního
FETu šlo na nulu. To nedokážu, pokud bude dole jen dioda a nepoteče do
výstupu proud. Takže typický příklad - nabíhá napájecí napětí, je tam
15V, měnič by už měl pracovat, ale ledkama ještě nic neteče a měnič
nenastartuje, protože tranzistor nemá buzení. Samozřejmě lze volit i
úplně jinou koncepci měniče, mě se líbilo zrovna tohle.
Anděl