OT Realna trvanlivost vajec

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 3 23:31:48 CEST 2013

 3.5.2013, 23:24:27

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--

To bude spis nejaka zednicka latina, viz http://min.us/mWid3sLee

> A do třetice je v krabičce bit, který prý dokonale drží ve vrutu - lépe než ve žlutých.....
"Standadtni" vruty jsou PZ, sadrokartonarske PH, takze bit ze
sadrokartonarske krabicky na zlute vruty opravdu funguje blbe.
No co, holt zednik. Pokud umi dobre fankou a lzici, tak bych mu tohle
odpustil. Bohuzel, dneska povetsinou clovek natrefi na takove, kteri
zednicine rozumi jeste min, nez tem vrutum.