Jak přenést kmitočet po optickém vlákně...?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 3 21:40:47 CEST 2013

To vypada velmi dobre, ovsem nenasel jsem na jejich webu  cenovou
nabidku  modulu. Hlavni vec je cena, od toho se to vzdy odviji.

Mezitim jsm nasel tuhle praci:
https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handle/11012/5865/Distribuce_analogoveho_signalu_optickym_vl%C3%A1knem.pdf?sequence=2

posilaji tam vlaknem videosignal, jakoo inspirace to je zajimave,
nicmene ty moduly od MITEQu jsou uplne presne to co potrebuji a hotove.
Dokonce by to zvladalo prenest puvodni ( pred downkonverzi ) signal 900MHz.