trochu se ucim delat s 200 MHz osciloskopem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Květen 3 15:30:24 CEST 2013

On Fri, 3 May 2013, Vláďa Anděl wrote:

> Začal jsem koukat na průběhy. V době nárůstu napětí je na C2 zákmit cca 1V
> p/p, ale na 150 MHz. Napětí na napájení T1 má zákmit cca 6V p/p. Tenhle
> rozdíl je na 1 cm spoje na tišťáku. U vývodů 3 a 7,8 jsem vyvrtal dírky a dal

Jak je to buzene ? Jde o to ze pokud ten spodni FET zustane sepnuty
delsi dobu nez se vybiji civka tak se ta civka zacne nabijet obracene
z C9 a pak pri sepnuti horniho FETu bude tlacit proud zpet do napajeni
a to by mohlo delat ty peaky na napajeci vetvi.