trochu se ucim delat s 200 MHz osciloskopem

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 3 14:50:40 CEST 2013

Já bych oběma koncovým FETům dal do G odpor (cca 10R), dále bych zkusil
feritovou perlu na vývod (bývají různě, zpravidla na D). V SO-8 to bude
chtít nějak obejmout dráhu na DPS.

Desku bych dále "posypal" SMD blokovacími kondenzátory (X a N hmota, ne
Z), tradičně paralelní řazení různých kapacit.

Plus nějaké tlumivky či malé odpory do příslušných větví, ale co Vás
budu učit, určitě to znáte...

---
Jirka