OT Realna trvanlivost vajec

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Květen 3 13:56:58 CEST 2013

Ne nadarmo babicka rikavala, jez do polosyta a pij do polopita, jestli se cpala medem tak kdovi jestli nemela nabeh na cukrovku - ten med sel na rozbor? Treba staci aby vcelicka zobla z nejake jedovate byliny a je to... Cinsky necinsky, kdyz dam 1 kg za rok tak mi to nic neudela...

A z ceho si myslite, ze jsou ty alergie na vsechno mozne a na lepek a ja nevim na co? Za nasich mladych let kolik bylo vasich spoluzaku alergiku? A kolik je ve skole alergiku nyni? Udajne kazdy 3 dite je na neco alergicky... A farmaceuticko-lekarska a zemedelsko-potravinarska lobby si mne rucicky :-)

Odesláno z iPadu