OT Realna trvanlivost vajec

AZe aze na seznam.cz
Pátek Květen 3 12:40:47 CEST 2013

Kontrolní otázečka:
nejsou na těch vejcích takové malé kovové kroužky? Něco jako na těchto:
http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/85618
aze

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 03, 2013 1:36 AM
Subject: OT Realna trvanlivost vajec

Dobrý den všem,

ale dnes jsem vyndal z lednice zapomenutou krabičku vajec. Je na ní napsána
min. trvanlivost do 14.12.11:-) V lednici navíc nebyla celou dobu, tam se
přemístila při úklidu před několika týdny. Jak dlouho byla předtím venku,
netuším. Ale v kuchyni netopíme. Jedno jsem pokusně rozklepnul a nevypadá
nijak podezřele. Cítit je asi jako zapomenutá mražená zelenina, takovým tím
ledničkovým pachem. Tak nevím... vlastně si ani nejsem jist, jak by měla být
cítit normálně...

Hledal jsem, ale všude uvádějí jen předpisovou trvanlivost 28 dní a jak
poznat, že jsou opravdu čerstvá. Narazil jsme jen na jednu zmínku o
zapomenutých vejcích na chatě, které byly po roce úspěšně použity.

Vyhazovat se mi je nechce, ale také nechci zítra objímat záchod... Jaké máte
reálné zkušenosti s životností vajec?

PH