OT Realna trvanlivost vajec

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 3 10:45:33 CEST 2013

 3.5.2013, 10:42:17

Cinane, udajne, neb priznavam ze jsem risi stredu nikdy nenavstivil,
zakopavaji vejce do zeme. A kdyz je po nekolika mesicich nebo i letech
vykopou, jde o vyhlasenou delikatesu.
Takze proste adaptace na nadchazejici epochu cinske svetove hegemonie.
;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz