OT: identifikace mastné kapaliny v kompasu (náhrada?).

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Květen 2 23:03:16 CEST 2013

http://www.trademarklondon.com/Compass-Fluid/

Jinak - jak již zde zmínil kolega - čištěný petrolej (bez zápachu) se
prodává pod názvem lampový olej, nebo též tekutý podpalovač.

http://www.fantasyobchod.cz/images/litrovkaoleje.jpg

Pozor na pouzdro kompasu - pokud je to plast, nemusí dlouhodobě
petroleji odolat (tzv. koroze za napětí => prasklinky atd.).

---
Jirka