Re: Politá klávesnice

Čtvrtek Květen 2 18:08:37 CEST 2013

Me se osvedcilo vycvakat klavesy, dat do hrnku s jarem na par minut do
mikrovlny (ale nesmi se voda vyvarit, to se mi jednou stalo a vzniknul misto
jednotlivych klaves jednolity umelecky artefakt) a mezitim pucovat zbyle
teleso. Akorat bacha, u jedne klavesnice byly tri vrstvy plastovych folii a
kdyz mezi to zatekl dzus, nebylo vubec jednoduche ho dostat ven, nejdriv to
bylo slepene a pak nechtela vyplachova voda vyschnout.

Jestli nejdou klavesy vycvakat, tak vzit parni cistic na okna, klavesnici
nahrat a pak tim parostrojem profoukavat s co nejvetsim proudem vzduchu,
pripadne to jde simulovat opatrnym nahrivanim horkovzduskou a profukovanim
kompresorkem ci jinym zdrojem pruvanu.

D.O.