OT: identifikace mastné kapaliny v kompasu (náhrada?).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 2 15:23:09 CEST 2013

To jsem si také myslel. Ale jestli jsem kdy viděl petrolej tak si
vlastnosti už nepamatuji, ale píše se (v tech. listech) že je to
rozpouštědlo a odmašťovací kapalina. Tahle je vizkózní a mastná. Utřít
jde, ale zůstává velmi slabí kluzký povlak (něco jako vosk). Tak se mi
to nezdá.

ced