OT: identifikace mastné kapaliny v kompasu (náhrada?).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 2 13:06:13 CEST 2013

Ahoj,
	mám zde jeden kompas co nekompasoval, resp byl špatně vyvážen. Rozebral
jsem ho dovážil zalepil a nevím co tam bylo za kapalinu (plnit to budu
přes dírku) a při rozebírání mi nějaká utekla. Podle čichu je to nějaká
uhlovodíková kapalina a je trošku mastná.
	Nemá někdo tušení co to je, případně čím to nahradit? Myslel jsem, že
to tam dám líh, ale ten není mastný. S lihem se ta kapalina také moc
ochotně nemísí (rozdílné hustoty).
	Pokud možno sehnatelné, čirou naftu bez příměsí asi neseženu :-(.

ced