Jak dostat hodinovy signal do UTP kabelu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Květen 1 11:57:14 CEST 2013

Mozno je to hlupost, ale mne napadlo pustit do napajania nizsi signal,
povedzme 100Hz (bude to menej svietit), vydeleny z tych povodnych hodin
10kHz. Na druhej strane zas od tohoto signalu odvodit 10kHz cez nejake PLL.