Jak dostat hodinovy signal do UTP kabelu

Středa Květen 1 08:21:35 CEST 2013

No asi by to chtelo nejake podrobnosti, jestli jsou potreba presne
hrany, strida, nebo jde jen o frekvenci...
Asi by nebyl problem napajeni modulovat treba +/- 1V a na druhe strane
to oddelit tlumivkou pro napajeni a kondenzatorem pro hodiny - ale pokud
zalezi na stride a ma to ss slozku, tak to bude slozitejsi.