AC elektroventil na DC zdroj Bylo: RE: elektroventil pro zahradnizavlahu

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Středa Květen 1 07:53:31 CEST 2013

Vcera jsem se tam stavil (jezdim z prace kolem, zadna velka obet) a ptal se na ty ventily. Maji k nim i DC civky na 9, 12 a 24V, myslel jsem, ze by to mohli vymenit gratis, ale bohuzel, prodaji to jen jako ND. A to uz se nevyplati. Snad by slo pouzit relatko a napeti ze sekundaru pred usmernovacem. Je to 250mA, to by se nemuselo prilis lisit od DC civky, takze navic by bylo jen par mA pro to relatko
Vladimir

From: hw na itherm.cz
Sent: Tuesday, April 30, 2013 7:47 AM
To: 'HW-news'
Subject: AC elektroventil na DC zdroj Bylo: RE: elektroventil pro zahradnizavlahu

Moc dekuji za odkaz, je to zatim asi nejlepsi cena a pujdu do toho.

Predstava ze bych daval kulace a delal k nim pohon me fakt nelaka.

Jak ovladat 24AC ventil pomoci DC napeti. Podle me by melo stacit snizit napeti, ale nejsem si uplne jisty.

Jakou mate zkusenost? Davat dalsi trafo se mi moc nechce.

Pavel