Re: Vzorkování

Neděle Březen 31 16:10:54 CEST 2013

Co neni ono, co vzorkujete,  jak snimate co vlastne chcete, jak presne to
chcete atd.
Od 10 bit ADC nemuzete cekat zadne zaraky, zvladte pokud chcete merit v
nejakem vetsim dynamickem rozdahu

Pro predstavu, profi merice energie vzorkuji U i I 14kSPS, 16bit ADC.
Presnost pak vychazi na 0,1% v dynamickem rozdaju 1000:1

Martin