snimanie obrazovky pod win

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Březen 31 12:20:30 CEST 2013

Sasa pokial mas na to nadobicko tak odfotit ide. Pouzivalo sa to skoro
100 rokov. Este v roku 2000 ked som dosiel do cernu tak sa fotili
obrazovky osciloskopov a inych pristrojov polaroidom vid. napr.
http://accelconf.web.cern.ch/accelconf/p03/PAPERS/TPAE001.PDF
Mali sme na to taky nepriesvitny nastavec v tvare ihlanu, ktory sa
nasadil na displej a fotak bol odtieneny od vonkajsieho svetla a presne
v strede obrazovky. Vysledky su celkom dobre. Potom jeden z nich
prerobili na tikitalny fotak, ale fotak neskor niekto pokazil a na navy
to nesedi :-)
Bola to zaroven dobra prilezitost po 20 rokoch nakupit moderne
pristroje: 2 palety osciloskopov, 10 spektrakov, 5 network analyzerov.
Tam uz stlacis printscreen a mas fotku :-) Bohuzial s videom je to horsie...
b.