Cortex-M0 gcc problem

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Březen 31 00:01:52 CET 2013

On 30. 3. 2013 20:18, Petr Labaj wrote:
> A jakou prosim vidite nevyhodu v binarni verzi?

- nie je k dispozicii 64-bitova verzia a nechcem si system zaprasit
megabajtmi 32 bitovych kniznic
- binarky od komercnych verzii mozu obsahovat kdejake neprenositelne
zmeny, pripadne obmedzenia
- prasacky sposob instalacie (rozbalit, nakopirovat, snad to bude
chodit), nezarucujuci, ze mam na systeme nainstalovane vsetky potrebne
kniznice v dostatocne aktualnych (alebo neaktualnych) verziach (aj ked u
toolchainov je toto riziko dost mierne)
- a vobec posobia dojmom, ze ich pripravoval niekto, kto videl Linux
prvykrat pre tyzdnom.

Ako priklad za vsetky, instrukcie na kompilaciu GCC ARM Embedded
(https://launchpadlibrarian.net/135588886/How-to-build-toolchain.pdf)
zacinajuce: nainstalujte si Ubuntu 8.10...  A tie skripty, skoda slov.

Fakt si to radsej nakompilujem sam, a mam aspon dobry pocit, ze vsetko
je tam, kde ma byt.

-m-