Cortex-M0 gcc problem

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Březen 30 20:31:38 CET 2013

Netvrdím, že pro to mám racionální důvod. A také nekompiluji všechno.
Ale to co používám na práci se snažím udržovat pokud možno funkční,
aktuální a pod kontrolou.
A třeba i na tomhle příkladu je vidět, že pokud víte kam do zdrojáků
šáhnout, můžete vyřešit nemálo problémů, které by byly s prostou
(nefunkční) binárkou neřešitelné.

Mrazík