Cortex-M0 gcc problem

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Březen 30 19:10:27 CET 2013

Gcc je z gcc.gnu.org, vlastní kompilace (parametry v minulém příspěvku),
ty knihovny jsou nějak špatně, na webu jsem našel spoustu nápadů, jak to
zkompilovat, aby to bylo dobře. Jenže se nedozvíte, jak to nakonec
dopadlo. Podstatná informace je ten patch od Yagarto, protože ho máte
vyzkoušený. Pokud byste mi ho poskytl, včetně parametrů kompilace, byl
bych vám nesmírně zauzlován. Ale pokud tam máte zakázán interworking,
asi se na to vykašlu a zůstanu u toho wraperu, co mám. Nebo zkusím
gcc-4.8.0.
Jsem asi nějakej divnej, ale tyhle nástroje si vytvářím sám a nepoužívám
ani ty Eklipsy a Korálová studia, takže mě STM donutili napsat si k tomu
Makefile, ale není to taková hrůza.
To demo co mají v F4 Discovery jsem rozchodil za dnešní odpoledne,
běželo to na první pokus - a to je složitý jako cukrovar. Dokonce i tou
myškou mi to hýbe.

Mrazík