OT: Rozdělení slepených papírů

Sobota Březen 30 14:24:57 CET 2013

Dobré odpoledne přeji,

     řízením osudu, ztělesněného mojí ctěnou mátí, se dostala část mých
vzácných starých časopisů do sklepa. Což by tak nevadilo, kdyby na ně
nenatekla voda a nebyly v tom pár týdnů. Teďka je z časopisů hromada
papírů, dosti pevně slepená.

     U části by mi ani nevadilo, kdybych to hodila do sběru, ale u části
by mi to bylo silně líto. Je nějaká šance, jak slepené papíry od sebe
zase rozdělit? Napadlo mne vyhnat čerta ďáblem a normálně celý balík
namočit do vody a počkat, až se pěkně povolí, potom je postupně odebírat
a usušit.

     Nebo je to už ztracené, mám prostě smůlu a staré vzácné Alerty jsou
zralé už jen na cestu do tříděného odpadu?

     Saša Svobodová