Re: doporučte regulátor

Pátek Březen 29 11:11:15 CET 2013

Myslel jsem to z pozice výrobce mainboardu. V normálním PC +/- 12
vždycky bylo, tak tam dal třeba tenhle IO:

http://www.gaw.ru/pdf/Hynix/devices/GD75232_323.pdf

(V notebooku naopak obvykle nějaky MAX232 je.)

Je tu ještě taková drobnost, signál Power Good, bez toho by mainboard
nemusel nastartovat (měl by na něj být pověšeý Reset, ale stačilo by
asi propojit PG s +5V). Taky jsem myslím potkal board, který měl Power
Good obvod svůj vlastní, ale byl tam ještě přepínač, který PG se má
použít.

P.K.