Hybridni krokove motory

Čtvrtek Březen 28 20:01:29 CET 2013

Da se nastavit pocet kroku kdy to spadne do chyby, ma to i bin. chybovy
vystup a muze to shodit vsechno. Regulacni parametry PID jsou taky
nastavitelne pro regulaci polohy (tam i dalsi) a proudu, prekvapilo me,
jak je to user friendly.
Ono to neni jako zasekne, proste to pusobi stalym momentem, ani to
jakoby nepreskakuje - asi ridi prepinani fazi podle polohy encoderu jako
klasicke servo. Prekvapilo me to, cekal jsem chovani, ze bude jen davat
kroky dokud nedosahne polohy ale ono ne.