krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Čtvrtek Březen 28 19:42:50 CET 2013

Pascal nesnasim, tolik asi k problemu (pouzival jsem ho v dobach
Turbopascalu a take na 8080 jako v podstate jediny dostupny pro CP/M...)

Spis by me zajimalo, jak je to s C# - skutecne to ma pouzitelne jen MS?
Ne, ze by to jako jazyk bylo az tak zajimavejsi nez C++ i kdyz nektere
konstrukce jsou navykove a pravidla uzasne jednoducha s GC, co je ale
bomba je u MS provazanost s GUI formularu, kdy se naklika hromada veci
vcetne dokovani a prakticky vsech vlastnosti i vlastnich komponent, z
toho jsem byl po prechodu od MFC u vytrzeni. Ma to jeste nekdo a
existuje to jako nejaky open source projekt?
Me teda staci pouzivat to na win, zivi me to a GUI se v tom pise odhadem
3x efektivneji nez v MFC.