krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 28 18:55:29 CET 2013

Dne 28.3.2013 18:37, Petr Labaj napsal(a):
> Ale kdyz se ptate, tak ja jsem to napsal uz driv.
> Proc rutina pro obecny zapis do eeprom modifikuje adresu,
> na kterou se ma zapisovat? To mi zrovna jako ciste reseni
> nepripada.
a jak chcete do 8b bunky EEprom zapsat 32b dlouhe cislo? musi se zapsat
na ctyri bunky a to holt bez zmeny adresy nejde

> A proc je spec. rutina pro zapis zrovna 4 byte? Neni to sice
> spatne, ale logictejsi by asi bylo udelat to obecne a predavat
> pocet byte jako parametr.
sice to s citelnosti programu nijak nesouvisi, ale v tomhle pripade je
to spis historicky relikt v mem kodu - protoze puvodne jsem ukladal do
eeprom jen obsah citace vyrobenych uWh a Wh, kde kazda je 32b promenna

s tim o cem se bavime to ale opravdu nijak nesouvisi