krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 28 18:29:51 CET 2013

Dne 28.3.2013 18:13, Jindroush napsal(a):

> Ani ne, jak uz psal predrecnik, kdo se v tom prasactvu zvanym pascal ma
> vyznat. ;)

sice tam mate smajlik, ale co konkretne jste mel problem v mem kodu
interpretovat? nebo jsou to jen takove kecy?

Ostatne, tam v tom kodu bylo vic prohresku proti tomu, co
> bych ja nazval cisty programovani, ale to bych sem nerad zatahoval.
ve kterem kodu? nemuzete psat konkretne?

> Ale nemyslim, ze v tom je to jadro sporu. Proste C/C++ je minimalni,
> husta syntaxe, ktera mi umozni udelat co nejvic na co nejmensim
> prostoru, coz ma za vyhodu, ze mam ty veci co nejbliz u sebe (a nejbliz
> v hlave).
prosim? to myslite vazne? jak mate velkej font na monitoru a jake
rozliseni na vysku? dle teto logiky by bylo nejlepsi ani nedelat
odradkovani a popsat celou obrazovku od kraje do kraje

Napr. naprosto jasna vyhoda C++ oproti C - neni nutnost
> deklarovat na zacatku rutiny, ta podstatne zjednodusuje a zprehlednuje
> zapis. Dtto ty post/pre inkrementy, pointerova aritmetika apod.
ano nejvic chyb jsem vzdy hledal v jazycich kde neni treba deklarovat
promenne - je to jasnej poukaz na to usetrit pri psani par vterin a pak
stravit nekolik hodin tim nez zjistim kde se mi prekryla nejak shodne
pojmenovana promenna..