krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Březen 28 18:13:37 CET 2013

On 28.3.2013 16:02, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 28.3.2013 od Jindroush:

> A jsi si vážně jistý, že to dělá to, co to dělat má?

Ani ne, jak uz psal predrecnik, kdo se v tom prasactvu zvanym pascal ma
vyznat. ;) Ostatne, tam v tom kodu bylo vic prohresku proti tomu, co
bych ja nazval cisty programovani, ale to bych sem nerad zatahoval.

Samozrejme, pokud by ta rutina mela manipulovat s tim poiterem byte, tak
holt pouziju BYTE**.

Ale nemyslim, ze v tom je to jadro sporu. Proste C/C++ je minimalni,
husta syntaxe, ktera mi umozni udelat co nejvic na co nejmensim
prostoru, coz ma za vyhodu, ze mam ty veci co nejbliz u sebe (a nejbliz
v hlave). Napr. naprosto jasna vyhoda C++ oproti C - neni nutnost
deklarovat na zacatku rutiny, ta podstatne zjednodusuje a zprehlednuje
zapis. Dtto ty post/pre inkrementy, pointerova aritmetika apod.

Zas na druhou stranu, tyhle vyhody se mi ztraceji, pokud chci pracovat
nad textem, kde samotny C, nebo i C++ se stdlibem, nedavaji takove
moznosti, jako nektery ze skriptovacich jazyku (napr. Perl).

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.