krásný jazyk eeský ( bylo Re: air gap)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Březen 28 17:49:36 CET 2013

Dodal bych k tomu, že jazyk C stejně jako jakýkoli jiný je jen nástroj.
Dovolil bych si při této příležitosti citovat pány Motla a Zahradníka
(Pěstujeme lineární algebru):
    "Pro nerozumné uživatele čehokoliv (ať je to tužka a pravítko, LA,
statistika i jiné partie matematiky) platí, že nejlépe by bylo jim
dotyčný nástroj zcela utajit."

Mrazík