Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 28 16:56:14 CET 2013

Já bych tedy předně něco takového nepsal, vyřeší to za mě překladač. Proč
bych používal nějakou funkci na zápis 4 B do EEPROM, když si tam můžu
nadeklarovat proměnnou a tu pak používat jako každou jinou proměnnou?

eeprom unsigned long eStartCnt=0;
eeprom unsigned char eHeslo="123456789";

void main(){
  eStartCnt++ů
  dispText("Vítejte při "); dispInt(eStartCnt); dispText(". zapnutí Vašeho
přístroje.");
  sifrovaniInit(eHeslo, eStartCnt);
}

PH

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Tak ja uz take lecos pamatuju co se tyka prog. jazyku a i presto mi C
syntaxe prijde naprosto odporna...prestoze jsem schopen za ty leta cist
ve vetsine pouzivanych jazyku.

On take clovek nesmi bejt prase.

Co se tyka te neukecanosti - to chcete rict, ze z toho, ze usetrite
napsani begin jste uplne odvarenej a kvuli tomu je Ccko pro vas lepsi?
Cekal bych cokoliv jineho, ale tohle mi prijde jako argument z materske
skolky.

Tak schvalne prepiste v tom Ccku treba tuhle procedurku kterou jsem
naprosto nahodne vylovil z FW do prave psaneho v Pascalu pro solarni
regl - at to tedy online porovname

//================================================
procedure Save_4B(var data_address:word, tmp:^byte);
var
   part_byte    : byte;
   i            : byte;
begin