RE: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Březen 28 14:25:38 CET 2013

Tak tak, to s tím beginem a závorkou je opravdu jen tradovaný nesmysl. Navíc
mnohem častěji program čtete (díváte se na něj) než píšete, takže čitelnost
je podle mě na prvním místě oproti rychlosti zápisu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, March 28, 2013 1:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

ehmmm, dokazete odhadnout kolik je prumerna vyteznost radku kodu za den z
programatora?

tohle mi prijde naprosto donekonecna omilany duvod proc je { lepsi nez
"begin"

jsou to duvody jak kdybyste programoval v ukolu a byl placenej za pocet
napsanejch radku

ted jsem si to zkousel a kupodivu pisu begin rychleji (napsal jsem jich 10
za 9s) nez { (to jsem nemeril protoze to osamocene nema smysl), ktere jako
specialnejsi znak nepisu tak casto jakobezna pismena - begin a end napisu
bez koukani na klavesnici

Radek Vicek

Dne 28.3.2013 12:54, Petr Labaj napsal(a):
> Cecko se podle me prosadilo proto, protoze neni ukecane (predstava
> psat misto znaku '{' celou litanii "begin" je docela desna) a je malo
> svazujici. No a krome toho melo hlavni vyhodu v tom, ze bylo v pravy
> cas na pravem miste - zakladni to predpoklad uspechu obecne.
>
> PL
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.