krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Březen 28 13:36:43 CET 2013

No, to pak byl nejrozšířenější jazyk nějaký z objektově orientovaných
jazyků a asi C#. On by možná byl, kdyby nebyl singlplaformní. A ne, MONO
jení jiná platforma.

C je relativně nízkoúrovňový vysoce přenositelný (ve smyslu specifikace)
multiplatformní (jednou jsem napočítal 22 různých cílových platforem a
pak mě to přestalo bavit :-) stabilní jazyk. Proto se drží.

Prostě vždycky se tady používal krumpáč a bude používat tak dlouho dokud
nebude něco lepšího (nemluvím o místech kde je lepší bagr).

ced