TDA7388 - nemate nekdo v supliku?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 27 16:12:15 CET 2013

 27.3.2013, 16:04:33

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
RV napsal:

> nikdo nikdy netvrdil, ze si trvale poustim 100W, ale velmi casto se
> stane, ze posloucham ruzne silne signaly, ktere nemaji stejnou uroven,
> takze treba posloucham MP3, ktere neni spravne equalizovane a musim jej
> zesilit a do toho mi treba nekdo zavola, nebo se zapne dopravni
> vysilani, ktere je urovni o dost vejs - pak ten koncovej zesik dostava
> dost naprdel, nez si to ztlumim
Samozrejme ze nepustite. 100W je udaj vyrobce za nejakych idealnich
laboratornich podminek. Jenze to taky znamena, cca 40W tepelne ztraty
a to vam kousek hliniku na zadni strane radia, schovaneho kdesi pod
palubovkou proste neuchladi.
Realny vykon v aute je nekde jinde, nez udaj z katalogu.

> navic ja si nedelam iluzi, ze by to dalo 100W, ale i tak mi prijde 36W
> (3A x 12V) malo
No kdyz uz, tak 3x14,4V , aby jste byl konzistentni alespon sam se
sebou.  ;-)

> tohle radio SilverCrest stalo 1900Kc a bylo to jedine radio co jsem
> tenkrat nasel, ktere umelo vsechno co jsem potreboval - jine "znackove"
> byly vyrazne drazsi a umely toho vyrazne mene - a kupoval jsem si ho po
> tom, co mi odeslo radio od Sony a naposled Blaupunkt - ten Silvecrest
> vydrzel i tak dele

Nemam nic proti radiu z lidla, sam taky jedno vlastnim. Jen mi prijde
trochu silna kava, jak se tu obcas pise, o tom jak jsou veci z lidla
za par korun, super hyper, duper.
Ne ani lidl nedela zazraky, ta kvalita proste odpovida cene, coz
nevylucuje celkem dobrou pouzitelnost v nenarocnem provozu.